Uudised

Adidase kolme triibu kaubamärk tunnistati kehtetuks

Otsus on resultaat pikale veninud vaidluses Adidase ja Belgia kingatootja Shoe Branding Europe vahel. Adidas esitas järjekordse taotluse kolme triibu kaubamärgile aastal 2014. Veel samal aastal vaidlustati taotlus aga Shoe Branding Europe poolt. Viis aastat kestnud vaidluse kaotuse põhjuseks on eksperdi hinnangul fakt, et Adidasel puudusid piisavad tõendid, mis näitaksid, et tarbijale seostub kolme triibuga just Adidas.

Euroopa Üldkohus kinnitas Adidase kolme triibuga kaubamärgi kehtetust võimetuse tõttu tõendada selle omandatud eristusvõimet kogu ELis.

Loe lähemalt siit ja siit

 

Tagasi

Kas Eesti lippu või selle värvikombinatsiooni...

Eesti Vabariigi aastapäeva eel on kohane rääkida riiklike sümbolite, ennekõike lipu ja selle värvikombinatsiooni, kasutamisest intellektuaalses omandis....

Euroopa patente saab nüüd jõustada ka Gruusia...

31. oktoobril 2019 sõlmis Gruusia Euroopa Patendiametiga lepingu, mis jõustub 15. jaanuaril 2024, võimaldades alates nimetatud kuupäevast...

Väikese ja keskmise suurusega ettevõtete toet...

Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) vahendab juba mitmendat aastat VKE Fondi poolt pakutavat väikese ja keskmise suurusega...