Uudised

Adidase kolme triibu kaubamärk tunnistati kehtetuks

Otsus on resultaat pikale veninud vaidluses Adidase ja Belgia kingatootja Shoe Branding Europe vahel. Adidas esitas järjekordse taotluse kolme triibu kaubamärgile aastal 2014. Veel samal aastal vaidlustati taotlus aga Shoe Branding Europe poolt. Viis aastat kestnud vaidluse kaotuse põhjuseks on eksperdi hinnangul fakt, et Adidasel puudusid piisavad tõendid, mis näitaksid, et tarbijale seostub kolme triibuga just Adidas.

Euroopa Üldkohus kinnitas Adidase kolme triibuga kaubamärgi kehtetust võimetuse tõttu tõendada selle omandatud eristusvõimet kogu ELis.

Loe lähemalt siit ja siit

 

Tagasi

WIPR LEADERS 2023: Anneli Kapp’i on tunnustat...

World Intellectual Property Review (WIPR) on nimetanud patendibüroo KÄOSAAR partnerit, Anneli Kappi, maailma juhtivate intellektuaalomandi (IO) juristide...

Meie Euroopa patendivolinik, Adrien Renaudo, ...

2023. aasta juunis toimus Euroopa patendisüsteemis suurim muudatus enam kui 45 aasta vältel – nimelt uue ühtse...

Elon Musk muutis Twitteri logo

Elon Musk teatas, et muutunud on suhtlusvõrgustiku Twitter logo.  Senise logo, kus on kujutatud sinist lindu (millest...