Uudised

Hashtag ei ole kaubamärgina kaitstav

On teada  fakt, et kaubamärgitaotlusi esitatakse kõikvõimalikele tähistele ning sõnadele. Viimasel ajal on kaubamärgitaotlustesse lisandunud uus sümbol, millele kaitset soovitakse. Tegemist on hashtagiga ehk sotsiaalmeedias laialt kasutuses olevate trellidega, mis võimaldavad sõnumite grupeerimist vastavalt trelli taga olevale infole. Tänaseks on loodud ka pretsedent California Piirkonnakohtu poolt, kelle sõnul võetakse hastagi registreerimise puhul arvesse, et see vastaks kõigile nõuetele, mis registreeritaval kaubamärgil peavad olema. Kohtu sõnul on sümbol liialt kirjeldav ning eristusvõimetu.

Loe siit

Tagasi

“IAM Research 2024: Patent 1000” tunnustas KÄ...

IAM Research 2024 on nimetanud patendibürood KÄOSAAR ühena maailma juhtivatest patendibüroodest, sealjuures eraldi ära märkidesmeie patendivolinikke Kristiina...

Leiutamisest ja leidlikkusest

Kui möödunud nädalavahetusel sai Maamessil imetleda erinevaid põllutöömasinaid, siis on olnud aegu, kui maaharimine pole alati olnud...

Veebiseminar “Kuidas kaitsta oma toote ...

Seminaril saad teada: mis on disainilahendus ja milliseid tooteid saab disainiõigusega kaitsta; kuidas disaini registreerimisega kaasnev kaitse...